П`ятниця, 29.03.2024, 16:01
Ласкаво просимо Гость | RSS

Середня загальноосвітня школа № 9 м. Львова

Меню сайту
Категорії розділів
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 265
Користувачі

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


"Многочлени та дії над ними" 7 клас
[ სერვერიდან გადმოტვირთვა (3.41 Mb) ]02.11.2013, 05:15

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань з теми

                           «Многочлени та дії над ними»

Мета уроку:

Ø узагальнити і систематизувати знання, виробити вміння та навички учнів у застосуванні правил додавання та віднімання многочленів, множення многочленів, множення одночлена на многочлен, практичному використанні формул скороченого множення, а саме, квадрата двочлена та різниці квадратів; 

Ø повторити та закріпити властивості розв'язування рівнянь, властивості степеня з натуральним показником,  декартові координати;

Ø розвивати логічне мислення, творчу активність учнів, увагу, інтерес до  

     математики та інших предметів (астрономія, історія, світова література),  

     уміння узагальнювати, виділяти головне, робити висновки;

     активізувати навички роботи в парах та групах;

Ø  виховувати самостійність у практичному застосуванні набутих знань, охайність ведення записів;

Ø  підвищувати мотивацію навчання за рахунок використання ІКТ.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Форма уроку: інтегрований урок-змагання між групами.

Обладнання:

Ø  магнітні дошки, комп’ютер, проектор, екран;

Ø  картки-завдання для груп;

Ø  картки-відповіді;

Ø  плакат-оцінювання, плакат настрою.

 

 

Епіграф:                                     «Недостатньо мати лише добрий розум,

                   головне — це раціонально застосовувати    його»

                                                                  Р. Декарт

Хід уроку

І.     Перевірка домашнього завдання.

        Консультанти доповідають про наявність  домашнього завдання в учнів.

ІІ.     Тема, мета, мотивація навчальної діяльності.

«Алгебру можна розглядати як мову особливої властивості». М.Остроградський

  Алгебра багато століть розвивалася як наука про рівняння. Рівняння складаються з виразів.  Вирази в математиці відіграють таку роль, як слова у в мові або окремі цеглинки в будинку. Математична мова -  це мова виразів. Щоб опанувати її, треба навчитися оперувати математичними виразами, розуміти їх зміст, уміти записувати у зручному вигляді. Існують різні види математичних  виразів. Ми розглядаємо найпростіші з них одночлени, многочлени.

 

ІІІ.     Поділ класу на групи

Клас заздалегідь поділений на три групи.

ІV.   Робота в групах.

 

1)       Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань (технологія мозковий штурм, мікрофон, незакінчені речення).

     Кожна група отримує теоретичні запитання та вправи усного характеру з   

теми, а саме:

§  І група – кросворд;

§  ІІ група – закінчити речення;

§  ІІІ група – відповісти на запитання.

          Після обговорення їх в групах учні доповідають всьому класу.   

1)       Узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань

(«математична абетка» – вправи на відповідність )

      Кожна група отримує індивідуальне завдання, що складається з 7-8 вправ на відповідність.  Результат роботи кожної групи – математичний термін з даної теми.  

1)       Творче застосування узагальнених знань, умінь і навичок

  Практична робота  «Сузір’я»  (міжпредметні зв’язки - астрономія).

    Всі групи отримують спільне завдання:

 

4)  Легенди та міфи про сузір’я (історія і світова література).

      Інформація підготовлена учнями заздалегідь.

 

 

5)  Астрономічна хвилинка

 

6)  При резерві часу провести самостійну роботу

       Кожен учень в групі отримує індивідуальне завдання.

 

V.    Підведення підсумків роботи груп.

        Оцінювання роботи груп та учнів  зокрема.

            Рефлексія:

Ø  Що повторили на уроці?

Ø  Що нового дізналися?

Ø  Чи продук­тивною була ваша робота на уроці?  Як ви її оцінюєте?

Ø Чи сподобався вам урок?

Ø Які емоції викликав урок і як ви оцінюєте свою участь у ньому?

 

    

 

           І я хочу закінчити урок словами відомого італійського ученого Галілео Галілея

                                „ Природа розмовляє мовою математики”.

 

VІ.    Домашнє завдання

§10-17

тестові завдання №4 (с. 148).

კატეგორია: Мої файли | დაამატა: natalya_bob
ნანახია: 2230 | რამოტვირთვები: 131 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
Вступний бланк
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz